| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
VERKTYGS-tråden
|
76 besök senaste veckan (293770 totalt) |
|
Re:
Köpt nyligen? De har bra grejor ibland men försvinner snabbt och dyker aldrig upp igen
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Köpt alldeles nyligen. Jag råkade hamna på Lidl i Vallentuna. Det var där jag fick syn på den. Test-cuttat några olika slangar och den funkar som sagt ypperligt (änsålänge iaf).
|
||||
|
Re:
Fick mess av dottern precis om jag ville ha något från Lidl så nu har jag också en
Tack för tipset
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Inspektionskamera?
Tror jag behöver ett "endoskop"/inspektionskamera. Vad ska man ha för att kika ner i rör, cylindrar och liknande? Jag har som hastigast använt en lånad "Biltemas billiga" som man ansluter till telefonen - funkar ju sådär tycker jag. Hur är det med övriga i rimlig prisklass, såna som har en inbyggd display och inspelningsmöjlighet etc. Är dom okej? Åsikter/nån som har erfarenheter...? |
||||
|
Köp en med ledad kamera så det går att kolla runt överallt, Vevor har en som är bra. Fick låna den av svågaren och den var riktigt bra och kostade runt 1000:- har jag för mig.
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
VERKTYGS-tråden
|
76 besök senaste veckan (293770 totalt) |