Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 12589 besök totalt |
Den filen är jag jätteintresserad av!!! ![]() Som jag skrev tidigare, så borde man kunna använda det materialet till att finjustera kartorna till ringenkursen. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
[quote="Peeter"]
om du är i faggorna nån dag så kom förbi så får de alltihop på cd ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ Johan Meissner |
||||
![]() ![]() Fjånade dit alla kurvnamnen och snajdade lite fakta på den 1600x1200 du hade fixat. ![]() Här är den i 1600x1200, obs stor fil: http://www.btcctimes.com/nschleife.j Så går det när man har för mycket fritid ![]() Satte dit ditt namn, de var ju trots allt du som fixade fram den... ![]() _________________ Johan Meissner |
||||
Tjusigt!!!
![]() ![]() Hendrik Hemmler är den som lagt mest tid på den här faktiskt... Så hans namn vore ju bra om det var med :-) Sen är det nog några stavfel på partierna... tror jag ![]() _________________ ![]() |
||||
Snygg karta.
Tror att det saknas ett S i Breidscheid. Angstkurve är ett väldig inofficiellt namn - om det heter något så är det nog Mutkurve (stavning?). Jag vill minnas att Sport Auto kallar det för Klostertal 1. En del kallar chikanen mellna Kallenhard och M-H-M för Spiegelkurve. Tyskarna kallar väl Miss-Hit-Miss för "drei fachs recht" eller något liknande konstigt. Hedwigshöhe skall in efter Hohe Acht - där står det ju t o m en skylt. Pflanzgarten borde väl placeras lite mer till höger. Heter den verkligen Antoniusbrucke? GP-circuit känns ju lite otyskt, kanske Grand Prix strecke är bättre? Fint jobbat. ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Nu har jag lagt upp bilden för nerladdning.
Länk till Zipfil [330Mb] Länk till TIFF-fil [441Mb] Kör med högerknapp - "Spara som" så blir ingen skadad... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Du kan inte få tag på biten som fattas av Adenau? Hälften av "vårt" hus saknas ju. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Vet int. Den som lever får se ![]() Jag har bett om extrabitar från Hendrik iaf ![]() _________________ ![]() |
||||
om ingen annan törs gissa, så kanske jag får vara med i gissningsleken den här gången?!?
Jag är inte alls säker! Men det skulle kunna vara ingången till den långa dubbelhögern i början på Hatzenbach II(8:53:16)?!? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() Jag lyckades! Fel! Fast tar någon det här (vilket säkert nån med all säkerhet gör!! Troligtvis Peeter ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Närmast löjligt svårt. Specielt med hänsyn till storleken och kvalisorten på fotot. Det skulle kunna vara många olika kurvor. Men man får väl mer än en chans? Jag testar med Metzgezfeld... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag var ju tvungen och göra det svårare när ni tog varenda kurva på studs innnan ![]() Det är inte Metzgesfeld och inte den tajta vänstern innan lilla karusellen som Nisse gissar på heller. Om ni får en liten liten längre bit av partiet tar ni det lätt som en plätt. _________________ ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 12589 besök totalt |