Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18146 besök totalt |
Det "hotande" sabbatsåret kan nog skrivas om till "hålla låg profil"...
![]() Ja det byggs mkt på andras leksaker just nu...men ngt ska jag få ihopa så jag kan åka ngn/nga BMW-träffar. Det är målet. Har ju bla 10st R-däck som måste ta slut. ![]() Sen ska ju krafterna mätas mot dig... Mkt att stå i mao. ![]() |
||||||
Kom att tänka på att när man väl har "hjälpt" alla andra med deras banbilar och ska panikbygga ihopa sin egen iaf halvvägs...vem hjälper mig då???
![]() ![]() |
||||||
Jag hjälper dig gärna.... ![]() Ska jag ta med mig vinkelslip och slägga....?? ![]() Kan jag göra något så hjälper jag till..... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Jaha, då börjar det dyka upp hjälpsamma händer.
![]() Ska vi se... Martin kan få bistå med förnödenheter och tilltugg. Micke med diffbyte och annat runtikring. Janne har sagt att han kan tänka sig hjälpa till med motorn och det har Wille oxå. Mao är mekande utslaget på anstånd som det krävs teleskop för att övervaka...men det blir nog bra iaf tillslut. ![]() |
||||||
Re:
Hahaha Den är det inte mkt med egentligen...fast den tar mig dit jag vill varje dag fortfarande faktiskt och ska väl ett tag till. När man sen införskaffar en bruksvagn (till) så ska väl den svarte få ta del av alla grejjer man samlat på sig...typ. ![]() Har iaf byggt en del på motorn och köpt på mig en hel del kul godis till den samma...så lite görs...ibland. ![]() ![]() Sen dök det visst upp en cross i garaget oxå... ![]() Å för att sprida på undanflykterna var det visst ngt racing team som vill ha hjälp under året...till den graden att ev SLC-åka får stryka på foten tom. Ett garage går ju köpa/hyra...men hur gör man med tid? Slut på undanflykter. ![]() ![]() ![]() Just det ja...BMW Cup med 318is...det var jag ju den första att testa för 6-7 år sedan så det har man ju redan klarat av... ![]() ![]() Fast med det inte sagt att jag inte skulle vilja åka BMW Cup igen i framtiden...mkt gärna. |
||||||
Re:
Bra fråga! Den har setts på väg mot ett nytt kärleksfullt hem... ![]() ![]() Vi vill se en fortsättningstråd... ![]() |
||||||
Uhgh!
![]() *snyft* Men nu får den den vården den så länge saknat. Ta väl hand om den Steffe, ni kommer säkert ha mkt kul ihop. ![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Mkt riktigt Falken...men den går ju inte pga trasig motor.
![]() Jag ska ändra lite Anton. ![]() Lär bli dåligt med jobb på den röde dock då jag blivit fodervärd åt en annan leksak. Falk har säkert bilder på den oxå. ![]() ![]() |
||||||
Re:
Det var värst vad du pysslar i alla möjliga bilar. Hoppas du får köra lite också? ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Re:
Mjo, det var väl just det som var tanken för en gång skull... ![]() ![]() |
||||||
Re:
Var skall det köras då? Rättning nu Andreas! Det är väl ändå inte meingen att man likt en reporter skall behöva dra allt ur dig? 1. Förberedelse för redgörelse 2. Frågor? 3. Tid för detta: 20 min. 4. Verkställ! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Hahaha.
Nä det är ingen hemlis utan det lär bli i den bil jag är fodervärd åt för tillfället. Mao: Grå Saab-diesel i ngn form av långlopp. ![]() Ska bli otroligt kul att börja åka lite mer frekvent igen. |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18146 besök totalt |