Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3872 besök totalt |
V.28-29?
Vi är ett par polers som hänger runt slutet av v.28- början av 29, finns det fler svennar på plats? |
Kul Ragnar, är där till tis som det verkar just nu men jag hoppas det blir lite längre.
Finns tydligen andra i hushållet som vill se andra delar av Europa. ![]() |
På plats.
Traditionsenligt sprang jag runt området (det blir ju en del bilåkande+kass mat) och hann se två svenskar, en svart 997 och en 4dörrars E36 M3. Nån härifrån? Knasigast i depån: en röd Mondial T Spider och en Amazon 123GT med R-däck. ![]() Helt klart har ngt hänt här sedan september, vet bara inte om jag gillar det.. Graden av giftshops och krimskrams har vridits upp ett par snäpp. Det absolut värsta exemplet var denna officiella Ring Merch: ett energi-kanaliserande armband för lugn och fokus på banan. Jo jag lovar. Säljs uppe i Ring-Werk. |
_________________ BMW M2 -18 Audi A3 Cab -18 VW Up! -12 |
Några av mina bilder från förrförra veckan!
Toktrevligt trots blöt bana för det mesta. Kväll tre (15/7) först torkade det upp. Dagtid vat det oftast fint retsamt nog. TF söndagen ![]() ![]() En fejk-M men snygg ![]() ![]() Lite tvätt efter en massa mil runt Champagne osv. Man vet aldrig var ringfotograferna står! ![]() Måndag! Äntligen dags! Men, regn. Halt..! Två varv för de flesta av oss. ![]() Bättre att dra sig tillbaka till gamla goda Pistenklause ![]() Hela gänget samlat inkl några justeringar inför kvällens TF. ![]() Nya Amg GT gtr(?) ![]() Nya NSX: ![]() Två E34 av ädlare sort! ![]() Dag 2, räserarkeologi! Sydslingan, söder om Scharfer Kopf. ![]() Utflykt på några av alla fantastiska småvägar ![]() En av alla fantastiska kreationer i trädgårdarna.. ![]() ![]() Ny ful Merca av sportsort ![]() Fler kändisar på banan, kul att träffas! ![]() ![]() Nya M2 ![]() Avslutade med brukligt Rieslinginköp samt inspektion av gigantiska brobygget över Mosel. ![]() |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3872 besök totalt |