| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Turbogrejer för M50 i E30!
|
927 besök totalt |
|
Efter min sista tävling i Oktober kommer jag riva alla runt i kring saker och sälja av för nya idéer
Turbo- Garrett R 800hk dubbel kullagrat o vattenkyld, T4 singel entry, V-band DP och utlopp felfri. - 7000kr Grenrör i svartstål, singel entry, T4 fläns, dubbla rör till 60mm WG, EGT i kollektorn, för m20 lut,behöver kapa lite i rambenet, - 4500kr med WG 3,5" Komplett avgassystem med Apple racing fullflödes dämpare och flexrör, lambda uttag, V-band mot turbo och mellan DP och avgas, om man åker original tank så behöver man knacka in en liten bula för att gå fritt, samt att utblåset är på högersida och jag har ingen reservhjulsbalja. - 3000kr E34 tråg med oljeretur, omsvetsat för passa m20 lut och skvalpskydd(nypris ca1500kr) monterat för klara tuffa g krafter vid bankörning. - 1500kr IC 600x300x100 med Nuke blackline dump på gavel. - 3000kr Alu vattenkyl perfekt mellan rambenen på e30 66cm bred, 48cm hög och ca 7cm tjock, luftstyrning/fäste uppe i alu, se bilden, vibrations gummi under. - 1600kr Stumma motorfäste och vxl lådsbalk för m20 lut - 600kr Alu insug med fullradie trattar som sticker in 20mm och förstärkt, m2 lut, vacum uttag och 1/8 gänga för insugstemp frästa spår för o-ringar i fläns, fäste för nuke rail, pulverlackat svart - 7000kr Säkert missat nått men ni ser helheten, sakerna kan ses live på Gatebil 26-27sep Om priserna ej passar så lägg bud, och vill man köpa flera saker kan jag göra lite paket pris.
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
927 besök totalt |