| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Sajo UF-52 Fräs och en Atlas Copco magnetborrmaskin
|
3286 besök totalt |
|
Beskrivning Har en mycket fin Sajo UF-52 som är ombyggd till frekvensstyrning av spindelhastigheten med ABB styrning. Den fungerar fint och alla matningar fungerar som dom ska. 8 hastigheter på lågväxeln & 8 hastigheter på högväxeln Det medföljer massor av tillbehör så som: Skruvstycke Stort vinkelstöd 250 mm Rundmatningsbord 230 mm chuck med flera uppsättningar backar Vertikalfäste till spindeln Ny arbets Ledlampa Massor av spännverktyg till matarbordet Osv osv Massor av fräsverktyg, pinnfräsar, planfräsar, invändiga radiefräsar, utvändiga radiefräsar, skivfräsar, En helt ny komplett uppsättning av spännhylsor med verktyg, Chuckar, Helt ny Kvalitets borrchuck osv osv Det ingår även en helt ny komplett 3-axlig digital från Sinpo men den är inte monterad på fräsen. Detta är en helt komplett maskin som är bara att ställa in i verkstaden och börja köra med !! Jag vill ha 30000 kr plus moms för denna maskin komplett med alla grejer.
Beskrivning Atlas Copco Magnetborrmaskin B4-32 säljes Kraftig magnetborrmaskin i gott skick. 2 växlar samt 2 hastigheter på motorn. Mycket kraftig magnet, motorenheten heter B4-32, 1050W. Jag tror modellen även finns som Milwaukee numera. Nypris en bit över 30 000:- Jag vill ha 4000 kr plus moms för den. ( Något billigare vid snabb affär )
Vid frågor eller intresse ring mig på: Jörgen 070-5843035 _________________ Jörgen Rydh Dodge Viper GTS Hardcore Edition |
![]() |
SÄLJES
|
3286 besök totalt |