Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Austin-Healey Frogeye projekt
2534 besök totalt
96%sprite
Karlshamn
Här sen Okt 2011

Trådstartare

Nu har min frogeye legat på hyllan länge nog. Bilen är helt nerplockad i delar, rosten är upplagad, en buckla i bakändan som är grovt uthammrad. Huven som finns till är en tunn plasthuv som suttit på en gammal racebil, behöver styvas upp enligt min mening. Bilen är intagen från Florida på 80-talet som reservdelsbil så ingen svensk registering finns men ett chassinummer, så bygg en racebil, med trimmad originalmotor eller perfekt för MCmotorbygge då den väger under 600 kg original och ännu lättare med plastfront o mcmotor, då kan man amatörrega eller fixa papper. De delar som jag kommer ihåg saknas är: framrutan (sätt på små brooklandsrutor istället) stolar(köp racestolar istället) drivaxlar och diffklump(för de gick åt på min andra frog när jag körde race) och säkert lite småsaker. MEN det finns extra motordelar, 2 ribblådor en slät i delar, extra mätare och annat. Det är en byggsats så det krävs lite jobb, men du får en bil som uppskattas och är rolig att köra.
30 000kr eller bud, har du inga pengar kan jag ta byte, bil, mc 60-tal eller äldre men då körklar för jag har redan för många projekt. Bilder kommer senare.
Leif Molin 070 3228332
leif.molin@utb.karlshamn.se DET ÄR INTE DEN PÅ MIN PROFILBILD!!

Karlshamn
Här sen Okt 2011

Trådstartare
sänkt pris 25000kr

2534 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande