| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Aeromotiv, BTR, Precision spridare, sprut mm
|
4 besök senaste veckan (1216 totalt) |
|
Säljer nu delar som blivit över från diverse byggen och uppgraderingar. Jag har bilder på alla delar för den som vill se, jag kan skicka överallt men pengar på kontot innan i så fall. Precision spridare låg ohm 1260cc legat ett tag nu, 1600:- Aeromotive BTR An 6 in och An 8 ut tror jag de va, den har också legat ett tag, 500:- Soppa system allt är byggt på en plåt, sitter 4,6 liters catch, med dubbla filter och dubbla Aeromotive tsunami soppa pumpar, som går ut i en 1/2 " ledning. 2000:- Sprut Microtech LT16C med extra tändförstärkare använt under en säsong All fakta och info finns på denna länken. http://microtechefi.com/product/lt-1 Mitt pris 5500:- Som sagt skicka för mer info mm vill ni ha bilder skicka över ert nummer på mail så återkommer jag Alla delar finns i Trelleborg Edit. Hittade ett 325 insug med pluggad tomgångsventils uttgång, samt 2 styck luftkopplingar borrade på ovansidan, hade detta när jag körde turbo. 350:- Intercooler 600x230x76 utgångar rakt ut, har svart siliconslang 90 graders om man vill ha. ska räcka till 500- 550 hk ca. 600:- _________________ Freddy Johansson |
|
Hej! Jag är intresserad av BTRen, felfri så gott du vet? Hur mycket skulle frakten kosta för den?
Är den schysst och frakten rimlig tar jag den
Skickar PM också om du inte kikar i tråden så ofta
Mail hittar jag ingen (blind?) _________________ / Erik Nilsson Körde en Impreza WRX STi PSE Drömmer nu om en supersjua istället. |
|
Skicka gärna mer info om sprutet till nenadringdahl@gmail.com
Hur gammalt? Kvitto? Ingår härva? Storlek mapsensor? Ingår kabel+instruktionsbok? 0734-484888 _________________ Nenad Ringdahl Kör: Toyota Supra MK3 |
![]() |
SÄLJES
|
4 besök senaste veckan (1216 totalt) |