Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
3913 besök totalt |
KÖPES: Super seven -köpt
Har funderat länge på det här med Super Seven. Så därför tänkte jag kolla om det är någon som har något kul att erbjuda. Kravspecen får gärna se ut som följande: Godkänd för gata. Optimerad för bana/tänkt att köra bana. Gärna med Duratec motor. Gärna med bur. Vänsterstyrd Westfield/Caterham är extra intressant Har du något förslag PM:a gärna. Skall ner till Knutstorp Ring imorgon, så är det någon som har något roligt att kolla på där är det bara att höra av si. _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
||
Hej,
Jag har något som motsvarar din önskelista sånär som på turbo. En Sylva byggd med bra grejer: 225hk, 600kg = perfekt för roadsport A Registrerad och godkänd att framföras i trafik. Coilovers, torrsump, separata spjäll, kamaxlar, kolvar, stakar, motorstyrning etc Det är en färdig bil i bra skick, inget objekt. Skåpsläp kan följa med vid intresse. _________________ Johan Valett |
||
Caterham 2001 vänsterstyrd
Caterham 2001 Superlight vänsterstyrd vägreggad roadsport A bil, vagnbok 2016 finns 225 hästar på svänghjulet https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||
Jag har tittat på din annons. I första hand är det nog en bil som passar i roadsport som jag är intresserad av. Men tack för påminnelsen om din bil.
_________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
||
Skall bilen vara färdig? Om du letar efter ett projekt har jag grejor, tar det på PM ifall intresse finns.
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
Är detta något?
2015 Westfield med allt fabriksnytt. Gått 150+ mil. Registrerad och klar att köra. Skattad och försäkrad. Byggd av tidigare importören av Westfield. Dokumenterade inköp för över 300 000kr. 2005 Duratec, helt genomgången av Nacka Biltrim med det mesta bytt, samt planad topp. Nästan 100 000 nerlagt på motorn. Nya vassa kammar, komplett 40mm Jenvey insug med OMED databox. Ca 240-250hk. Raceline Typ -9 låda med lång 1 och klump med diffspärr. Pris 210,000 SEK ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf Danielsson |
||
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
3913 besök totalt |