Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2129 besök totalt |
SÄLJES: Gokartar i bra skick!
Gokartar säljes till bra priser! Hej hej jag ska nu sälja mina tävlings kartar jag har tävlat med iår. Första karten är från 2015 som bara har gått i torr och sparsamt kört under 2015. Kan säljas med motor mer info längre ner. Andra karten är en från 2014 som gick hela 2014 (cirka 15 tävlingar) och jag har använt den ramen som regn chassi iår (3-4 tävlingar) kan också säljas med motor. Tredje karten och fjärde karten är bara chassin och inte kompletta kartar. Säljes utan motor. Lite fakta om märket Ms kart från Tjeckien Mycket bra kvalitet om passar perfekt om du vill träna mellan bil racen. Mycket bra kvalitet går mycket sällan sönder Fyr hjuls bromsar på dom två första kartan och bara bakhjuls broms på det tredje chassit. Finns fram bromsar till det också. Motorerna Av märket Tm från Italien och finns 3 st av modellen Tm Kz10b som är den senaste motorn till och med 1 januari få en ny kommer ut. Alla motorer är fabriks trimmade och servade utav Sveriges bästa motor fixare utav märket Tm. Alla går mycket bra och ingen skillnad i varv tider på motorerna. Priser: komplett chassi med motor från 2015 45 000 kr utan motor 25 000 kr komplett chassi från 2014 med motor 35 000 kr utan motor 15 000 Extra chassi (tredje och fjärde chassi i beskrivningen åvanför) från 10 000 kr Mycket extra delar med följer och fälgar. Går nästa att sätta ihop en extra (tredje kart) med delarna men mycket mer finns. 3 förgasare finns ( med följer med köp av motor) och alla dom är fixade utav fabrik i Italien. Support kan fås om man vill ha det och vill tävla med grejerna! MVh Andreas Lundin ![]() _________________ Andreas Lundin |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2129 besök totalt |