Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (1022 totalt) |
Re: KÖPES: Z3m krängningshämmare fram
Har en original ifrån m3e36 /Alex _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
Re:
Jag har allt. Du får komma med bud. Kan också bytas mot ett kompressorkit till S50b32 ![]() _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
Re:
Hej! Jag har allt för att du skall kunna göra den komplett ![]() 600 blir bra. Är dock osäker på stabstagens skick. Får kolla det kommande vecka. Jag hade sagt att jag skulle köpa din z3a och bokat tid för att hämta den men han ändrade sig... //Alexander _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
Ok perfekt
Ja han sa där va någon mer som var intresserade. Jag la handpenning på den snabbt. Varit sugen på den länge och när jag sålt min 3,0cs e9 var det bara att handla ![]() Bilen är rätt fin och bara 5800mil samt massa schyssta delar så känns som man fick den till rätt pengar när man ser att det inte går att hitta en m coupe under 200k nu med dubbla milen tillochmed ![]() _________________ Michael Grönberg |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (1022 totalt) |