| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
S54b32 swap ---> 328 e46 coupe PROBLEM
|
804 besök totalt |
|
Jag har påbörjat ett s54 swap i min 328 coupe. Har slängt i motorn och påbörjat koppla elen. Vet att det är en hel del saker som ska programmeras bort i boxen som ej går att använda i 328 kaross. Men det är en kille som ska lösa de Men nu mitt stora problem , När ja ska koppla motorhärvan i Box utrymmet i motorrummet så blir det några kablar över samt några små kablar som inte har samma anslutningar som dom som sitter från bilens härva så att säga som möts o boxen. Har läst 1000 guider samt projekt trådar men finns ingen där dom visar just detta . Finns det någon här inne som gjort detta ? Eller vet någon som kanske har koll på detta så är alla idéer välkomna så kan ja ta i mer detalj på PM . _________________ Linus Anthav |
|
Kontakta Kalle Hult som går under användarnamnet Mauritz här på forumet. Kalle har transplanterat en s54, både manuell och smg i en 320 touring e46.
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
![]() |
Skruva banåkabil
|
804 besök totalt |