Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3370 besök totalt |
SÄLJES: M3 3.0 1994 med rätt uppgraderingar. *Såld*
Jag har en sjyst M3 3.0 som jag tänkte sälja. Köpte den förra sommarn för att börja köra bana. Tyvärr finns inte tiden då det nya jobbet innebär alldeles för mycket resor. ![]() M3 1994 Daytonaviolett 25xxx mil Import -00 Massvis med dokumentation Eisenmann sportsystem med racekattar Förstärkt koppling Helt nytt chassi Bilstein med Eibach ProKit Uppgraderade bromsar Nya framlampor med angeleyes Nya baklampor BBSkopior med Goodyear Eagle F1 225/40 fram och 255/35 bak i bra skick Nyrenoverad servopump med nya remmar mm Alcantara inredning med mörkt innertak Schmiedmann växelspaks/handbromsdamask Mätarkuliss i kolfiber JVC eftermarknadsstereo med USB och Aux Finns några små märken men inga bucklor. Rak o fin i plåten. Drar jämt och starkt genom hela registret. Sjunger riktigt fint från avgassystemet. Står i varmgarage året runt. För tillfället obesiktigad Pris: 85 000:- eller lägg ett bud För snabbare svar på eventuella frågor vänligen maila på: acekonsult@mail.com ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Roberto Larsson |
Då jag köpte den så var den obesiktigad pga fel på styrservo. Slängde på lite mer styrservoolja och körde med den ett tag innan jag ställde in den. Körde den till verkstad innan jul där de bytte styrservo. Sen hem i garaget igen.
![]() _________________ Roberto Larsson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3370 besök totalt |