Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1477 besök totalt |
Bilder: quattro-line genom Hatzenback (Nürburgring)
Som fotograf är det alltid kul med folk som har god bilkontroll... ![]() En Golf som försökte på sig något liknande gick det inte lika bra för. Det är därför det är en massa grus på vägen...Tror det ingick en punktering också. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jo, det syns ju tydligt på bilderna hur publiken står i fyrdubbla led! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
En huttrande fotograf i Hatzenbach uppskattade tricksen.
och Jap-Meet nere i Brünnchen skrålade högt när de körde. ![]() Men - det är tur att inte fler kör så. Dock tycker jag att de hade koll och respekt när det var andra bilar i närheten. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Absolut inte. Men eftersom jag smällde ett R-däck dagen före (på 18") så satte jag dagen efter på 19" för att testa bilen(det small i sista kurvan på Ringen i ca 150km/h). Hade då ca 5 varv kvar på mitt kort, efter ett par riktigt lugna varv visade det sig att allt var ok med bilen förutom att abs kabeln var av. De sista varven driftade jag bara på kul och för fina bilder. Tänk att smälla däcket första dagen nere vid lunch tid, jag menar det blev inte mycket åka ![]() Så nåt kul måste man ju få ha ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1477 besök totalt |