Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
771 besök totalt |
KÖPES: Glöm det - ändrade planer...
Önskar köpa Lancia A112motor för montage i Fiat 850. andersselmer@hotmail.com _________________ --- Anders Selmer --- oo=v=oo --- |
||
Re: KÖPES: Lancia A112 Abarth motor
Har du koll på rotationen på 850n den går nämligen på andra hållet än A112 . kan ju i och för sig vara spännande med fyra växlar bakåt och en framåt. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
Stämmer bra det dom går åt olika håll, men det går ju å vända kolvarna och ta en 850 kam !
_________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Re:
Javisst men dom är oftast snällare än abarth kammen. Men det går ju att fila på en sådan oxå. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
Det var ju mög! Jag hade fått för mig att den skulle snurra på samma baklängeshåll som 850-snurran. Tack för att ni redde ut detta
![]() Skall det vara besvärligt kan jag ju lika gärna konvertera till en Guzzi-twin på en gång. I mina drömmar behåller jag lådan från Guzzin och hittar något att använda som diff... /selmer _________________ --- Anders Selmer --- oo=v=oo --- |
||
Re:
Ger ju sek. låda i så fall ![]() Axel från Radical typ? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
771 besök totalt |