| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 120D M-sport, Drag, Man, Xenon -09
|
566 besök totalt |
|
Hej alla rejsianer
Här hoppas jag ge ett tillfälle till dig som har möjlighet att skruva en hygglig affär. Jag har en 120D som behöver byta koppling, troligtvis har urtrampningslager och tryckplatta gett sig. Jag har varken tid eller möjlighet att fixa bilen som det är nu då jag står med höggravig flickvän och mängder med jobb både på arbetsplats och sommarstugan så vill se om någon vill ta över projektet, antingen för att få en schysst brukis eller för att sälja vidare. Bilen går att köra men har mjuk koppling. Priset är då 105 000 vilket är över 20 000 kr billigare än motsvarande. Bilen är en Le Mans-blå 120D 12800 mil som är väldigt välvårdad utvändigt som invändigt och har haft 4 ägare, varav några är bilförsäljare (BMW novation är en av dom). Utrustning Auto start/stopp Avtagbar dragkrok - ovanligt på dessa Multifunktionsratt Sportratt Xenon Advantagepaket Sportpaket med sportstolar - fin inredning i läder Parkeringsvarnare ACC Stereo med AUX Motorvärmare 105 000kr och den är din, finns på Södermalm i Stockholm. Sommar och vinterhjul på aluminiumfälgar 17" Hade först räknat med att hinna lämna in den men det finns inte på kartan just nu. Slå en signal vid intresse så berättar jag läget, 070 283 6 283 http://www.blocket.se/stockholm/BMW_ _________________ Robert Gladh |
![]() |
SÄLJES
|
566 besök totalt |