Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
Team Automontage avvecklas ALLT till Salu!!
3336 besök totalt
Automontage
Västerhaninge
Här sen Apr 2006

Trådstartare

Halloj!

P.g.a. att jag dragit på mig en skada så kan jag tyvärr inte fortsätta med min tävlingsverksamhet.
Så jag säljer nu iväg allt som står i garage och förråd.
För mycket att lista egentligen.

Men min Honda EG med K20 JDM-låda har varit helt överlägsen i sin klass.
(Har krigat med flertalet bilar i 1 -2 klasser högre!
2013 = 6 starter 1st 3:e & 2st 1:a platser och Serietvåa i MSLS samt klubbmästare i Sthlms Bilklubb.
2014 = 6 starter 3st 1:a platser samt 2:a plats i klubbmästerskapet.
Missade totalsegern i klassen och klubbmästerskapet p.g.a trasigt avgaseri på finalracet :-(

Suverän väghållning, Brembo OK med S2000-skivor samt DC2 bak & framvagn, snabbtankanslutningar, fullbur
plexirutor, K-Pro Racespakställ, Tractiobars m.m. SBF-vagnbok finnes men är ej besiktningsbar för väg!

Varvtider; Mantorp 1:32, Sviesta 1:05.

Bilen står med drivpaketet urplockat, frontplåt bör bytas (finns extra) Massor av delar ex. fälgar, R-däck, skärmar, plasthuv, dörrar, stötfångare, nya bärarmar, swapfästen, K20-kabelhärvor, nyrenov. Legend-OK, drivaxlar (EP3)
Finns även en komplett snabbtankanläggning med fatpump m.m. + ~15st. jeepdunkar

TYpeR (EP3) -03 för race eller time-attack el.gata. utan drivlina och inredning, plastrutor sitter på m.m. Går att besikta (ej bur).

K20 (~245 - 250 Hk) JDM-låda med carbonringar och KAZ-diff + värstingkoppling, färdigt att hänga i EG:n eller EP3:an

Köp rubbet för 100' vid snabb affär bara motor & låda koppling kostade ~80-90.000:-
I EG:n sitter även K-Pro (10.000:- ) Spakställ & wirar (8.000:- ) HR-dämpare special (20.000:- ) Alla bussningar och leder bytta. Nya hjul-lager F&B, Kolfiberstol, 6-punktsbälte med mera godis.

OBS! SÄLJES I 1:A HAND ENDAST I ETT PAKET, VID ACCEPTABLA DELBUD KAN DOCK DELFÖRSÄLJNING ÖVERVÄGAS!!

För Er som inte är helt insatta i racingvärlden så är detta ett paketpris som är totalt sanslöst lågt, och alla ev. försök till prutning hamnar i papperskorgen.
Är ej heller intresserad av något som helst byte.
Transport i en radie av 40 mil från Sthlm ingår vid köp av allt !!

/ Rogge
0733-200 002

0733-200 002
Citera
SÄLJES Banracingbilar
3336 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande