| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES:K-Sport Racing PRO street coiloversats. SÅLDA
|
1538 besök totalt |
|
Säljes: Splitter ny sats med K-Sport Racing PRO street coilovers till Subaru impreza GC8 Ligger i original kartong, endast öppnat och kontrollerat att inget var skadat. ( Inget var skadat kan jag intyga ).
Spec taget från ksportusa
Köpare står för frakt. Pris: 7500 Kr Kontakt: marcus.soderstrom@hotmail.com 076-2199521 Mvh/ Marcus Söderström _________________ Marcus "MackE" Söderström Kör: Ascona A -75 med Opel V6 |
||||||
|
Re:
ca 2 månader gammalt köpt från raidopower Fjäderkonstanter kan jag inte svara på, k-sport har tagit fram rekomenderade konstanter för att passa till vad kittet är utvecklat för. Mvh/ Marcus _________________ Marcus "MackE" Söderström Kör: Ascona A -75 med Opel V6 |
||||||
|
Re:
Ok, då lär det iaf ha garanti kvar? Ska försöka hitta info om fjäderkonstanterna och ta mig en funderare. Tack för info! _________________ Mikael Andersson |
||||||
|
Re:
Japp de finns garanti kvar
Kollande på fjädrarna nu, på dom bakre står det 11-250 och dom främre 11.5-205 Kika på k-sports hemsida då står 11.5 och 11 för kg-mm och 250 och 205 för längden på fjädern Mvh / Marcus _________________ Marcus "MackE" Söderström Kör: Ascona A -75 med Opel V6 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1538 besök totalt |