| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Fogmaker släcksystem *uppdaterad med bilder*
|
2 besök senaste veckan (3358 totalt) |
|
Hur många munstycken, storlek (lxbxh typ) och volym på tanken?
Hur funkar det med återfyllning/kontroller osv? Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
|
Re:
Hej. Tanken är på 4,5liter återkommer med mått. Ska vara 4 nozzlar i påsen om jag inte minns fel.
Tuben är godkänd i 5år mellan kontrollerna. Jag har några kitt liggandes och såg att någon var stämplad -13, så 2 år till nästa kontroll. Dålig koll på hur det är med återfyllning i ditt område Gustav. Jag har ca5mil till närmaste från mig. Men vet att dom Fogmaker har kunder i hela Sverige så bör inte vara något stort problem. Mvh/Lars _________________ Lars Gustavsson |
||
|
Tack, jag såg att Luleå Brandservice har service på Fogmaker så det är ju tillräckligt nära.
Återkom gärna med mått :-) Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Fogmaker släcksystem *uppdaterad med bilder*
|
2 besök senaste veckan (3358 totalt) |