Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1498 besök totalt |
Midlanda - Varje onsdag!
Varje onsdag från 2:a juni till 25:e augusti kan man köra på Midlanda ![]() _________________ Mattias Eriksson "Rullar du inte en gång om året så ligger du inte tillräckligt nära gränsen" - Gammal rallysanning |
Vi på Compello.se har varit där nu dom två senaste onsdagarna och ska dit nu på onsdag igen!
Riktigt kungligt initiativ som fått många sugen på banåka vilket innebär att jag tipsar om detta forum ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
Hoppas att det kommer lite rejsa.nu folk idag!
Jag kommer att åka i en svart Golf GTI med www.zatzy.com streamer i framrutan. Har annars en mörkblå jacka med två vita ränder på vardera axel så det vore kung om nån kom fram å sa hej ![]() Roliga kväll annars! Livemusik med bluesduon Broder Tuck.Fika, Grilla, En Dodge Viper RT och en AUDI A4 STCC "edition" kommer till banan. Möjligt att det kommer ytterligare en viper! _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
_________________ ![]() |
Bastade nyss så jag är lite varm fortfarande
![]() ![]() Slår två flugor i en smäll å visar att man är från compello också ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
Ja inte för att jag kom fram och sa hej eller nått annat roligt.. Däremot så körde jag på banan som en GOD rejsa fanatiker bör
![]() ![]() ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1498 besök totalt |