Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
872 besök totalt |
Kan inte klicka på länkar???
Hej! Jag kan inte klicka på länkar som leder utanför rejsa, myyyyyycket skumt!!?? Däremot länkar inom rejsa är inga problem, vad kan detta bero på månne?? Är det någon inställning på min burk eller ? (Jag har precis formaterat skrotet) Tack på förhand EDIT: Gick visst inte någonannanstans heller och smileysarna ville inte heller vara med *dunkahuvetiväggensmiley* _________________ MVH/Johannes Ward Bus: -95 Mitsu EVO III -såld Hundtaxi -00 E46 318 Touring |
Hur visste jag då detta?
![]() Hade problemet ett tag här hemma men det försvann? En del spekulationer fanns att det ar kopplat till det "gamla" viruset "MS-blast" (vilket fanns på datorn men svchost fortsatte att kracha ett tag efter att det var borttaget men nu är det som sagt lungt).. vad som nu hände ![]() Kolla med sweclockers annars? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Ahaja, då blir det till att skaffa sig ett antivirusprogram...
![]() Hmmm, jag känner några häkkers, som kanske kan fixa det åt mig annars, tack för hjälpen Eric!! ![]() _________________ MVH/Johannes Ward Bus: -95 Mitsu EVO III -såld Hundtaxi -00 E46 318 Touring |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
872 besök totalt |