| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Alfadelar mm
|
537 besök totalt |
|
ALFADELAR mm Fuelcell i aluminium 40L med nivågivare 950:- Ny! "Axel Lind" Framfjädrar till 105-serien 2.500:- Sålda! Plastdörrar (ej bild) till bertone. Köpta av Emil Löveryd 2.500:- Plasthuv osthyvel. Racevariant utan förstärkningar på undersidan 900:- Växellåda 105-serien. Genomgången av Veine i Linköping. Alufälgar 14" till 105-serien 800:- Har oxå "Fully Adjustable 2 1/4 Small Spring Ki" inklusive racefjädrar (nytt) från alfaholics som jag kan släppa för 4.500:- (nypris 5.700:-) Finns ett kit "Alfaholics Trackday/Race Front Suspension Geometry Pack" (nytt utan styrdtag) till salu.. 2.900:- (nypris 3.650:-) Växellåda med GTA-utväxling (den finska varianten importerad av CC-motors) som jag kanske kan övertalas att sälja om priset blir rätt. Angivet pris eller bud/överenskommelse/ Kommer lägga ut lite mer saker framöver pga att jag råkade köpa en racebil och då kan mitt osthyvelbygge ändras från raceinspirerat till glassätarbil
Bilder kan mailas, mmsas (la in annonsen från mobilen och fick inte till ngra bilder) 070-6660833, scalinoswe@gmail.com _________________ Jörgen Mälargård 0706660833 |
![]() |
SÄLJES
|
537 besök totalt |