Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2865 besök totalt |
Hur man INTE ska bromsa i Pflantzgarten 1
Tjena Tänkte dela med mig av ett misstag! Klippte ut en liten bit från en turistvarv där jag får hjärnsläpp.. Körde utan ABS då jag hade en felande sensor och utanpå det så får jag för mig att bromsa mitt i luften i Pflantzgarten 1 då jag ångrar mig ang. en omkörning. Kunde gått illa men läxa lärd! ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||
Re:
Ja, känner för att leta fram fler. Man skulle studerat misstagen oftare istället för att bara gå vidare! Efter jag hade haft med Andy Carlile i bilen ett varv sa han typ "Next step is for us to go out there and do as many wrongs as possible over and over and learn from them, once this is done we can move on with even more attack but be prepaird for the misshaps that eventually will occure".. Ligger nog mycket i det. Den video är även en personlig favorit för mig ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||
Re:
Jo, Jonas är grym som reder ut det där utan att hamna i räcket ![]() Jag var nära att göra en repris förra året.. Skippa till 9.23 cirka och kolla ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2865 besök totalt |