| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: vinge i glasfiber eller kolfiber
|
2 besök senaste veckan (3567 totalt) |
|
vinge med universal infästning 2.1m bred kan kortas till önskad längd porsche lemans profil säljes med universal infästning och endplates glasfiber 4000+ frakt kolfiber 8000+ frakt maila che@vli.se
_________________ Christoffer henningsson |
||||||||
|
Är glasfiber enkel vingen och kolfiber dubbelbladsvingen?
Lemans profil? samma som 996 cup profil? Går det att få med vilket infästnings bredd man vill? Vart håller du hus? Med vänlig hälsning, Per _________________ Per Axblom |
||||||||
|
Det är samma profil, men lite missvisande då den i kolfiber är en variant av dubbelvinge. Det är den klassiska Porsche GT vingen. (Min bil på översta bilden)
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||
|
Re:
Ja...och du har väl samma profil som jag har....den som är djupare..? Det är inte allas samma som den profil som visas. Sedan vill man veta om det är tillverkning eller enstaka befintliga vingar..? Kan ju vara jättebra grejor...men annonsen visar inte seriositet. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
|
Alltså. Det är faktiskt min vinge på bilden. Min bil... Så det är inte bara exakt lika utan min vinge på bilden. (som jag nu har sålt ) Samma gjutform används till den nya som erbjuds i annonsen.
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||
|
Re:
är du intresserad av att köpa en vinge så maila mig på che@vli.se _________________ Christoffer henningsson |
||||||||
|
Re:
Jag har vingar just nu, med båda profilerna. Men.....det finns en del regler att hålla sig till på Rejsa...när man marknadsför grejor. Du bör nog ta upp detta med Magnus. För min del är du välkommen. Det behöva en tillverkare av vingar
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
|
Re:
Kan någon beskriva skillnaderna mellan de olika profilerna kanske det finns bilder och på vilka bilar har dom funnit?
_________________ Per Axblom |
||||||||
|
Mille jobbar säker nu. Jag kan svara att du sätter fästet där du själv vill. Han håller till i Västervik.
||||||||
|
Är de dubbelvingen som säljes för 8k eller endast de ena bladet? Jag söker dubbelvingen!
|
||||||||
|
Re:
Nej, den formen är inte klar _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||
|
Re:
|
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (3567 totalt) |