| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 335i RB Turbos Next Gen (Upgrade turbos)
|
1027 besök totalt |
|
BMW 335i RB Turbos Next Gen (Upgrade turbos) Jeg sælger mine SPRIT NYE upgrade turboer til BMW 335i / 335ix med N54. Passer på e90, e91, e92 og e93 både LCI og pre-LCI modeller. Efter sigende skulle de også passer på 1M, 135i, 535i og Z4 (Undersog det selv). Turboerne er HELT nye og stadig i original emballage. Hvad er det så får noget? Der er tale om 2 nye turboer fra RBTurbo i USA (http://rbturbo.com/). De er bygget på de originale turboer og manifolde, hvilket vil sige at INGEN kan se visuelt at de er storre end de originale og almindelige forror passer på uden problemer. I min optik er det det absolut bedste upgrade turbo kit man kan få til BMW 335i, særligt efter at Rob Beck har lavet dem i den nye 'Next Gen' version. Mange på n54tech mener endda at dette kit er bedre en singleturbo setups fordi biturbo systemet giver over hele momentkurven. Turboerne er rated til 625 hk. Turbo specs: * Upgraded New 15T Compressor wheel * Upgraded New TD04L Turbine wheel/shaft (this is not a "modified" stock turbine) * Upgraded New TD04 Water cooled and fully adapted centersection to retain OEM Oil and Coolant Line hardware * Upgraded OEM Turbine housing to adapt to the Native TD04 centersection and turbine wheel * Upgraded New Billet INTERNAL wastegate assembly utilizing special high heat components that are wear-matched allows for extra-long life * Simple OEM style bolt-on modification * Stealthy OEM appearance! Hvad folger der ellers med til? (Alle dele er naturligvis sprit nye og enten kobt hos RBTurbo eller hos BMW) * 2 nye silikoneslanger fra turbo og til luftfilter der giver bedre flow og mere luft. * Komplet nyt pakningskit med O-ringe, pinbolte, motrikker. * Et sæt nye olie og vandslanger til begge turboer * Opgraderede olieretur slanger fra turbo til blokken * En ny og opgraderet PCV ventil fra RBTurbo der eleminerer det velkendte PCV problem. * Nyt PCV ånderor. Hvad koster det? Kittet med ovenstående optioner koster 3.995$ svarende til 28.000 kr. Dertil kommer fragt, moms og told. hvilket vil sige at når det lander i Danmark har det koster over 36.000DKK Jeg sælger det UHORT billigt - til 50% af nyprisen hvilket vil sige 18.000 kr. Prisen er ABSOLUT fast og ved afhentning i 2670 Greve. Kan sendes på kobers regning.
_________________ Rasmus Hochreuter |
|
hejsan
har en bmw 1m, passar dem där på och går o mappa med jb4 så tar jag dem imorgon till rätt pris. maila joannis@jgsventilation.com _________________ Joannis Gougoussakis |
![]() |
SÄLJES
|
1027 besök totalt |