| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda.
|
1212 besök totalt |
|
Sålda.
Hejsan, Dessa hjul faller mig inte i smaken - satt på bilen när jag tog över den. Önskar sälja dessa. Vet inte exakta marknadsvärdet så jag hoppas på BUD ifrån er intresserade. Info finns förstås på Google. Lite från svensk sida: http://www.ddesign.nu/product/enkei- FÄLGARNA >> 18 tum diameter, 9.5 tum breda. ENKEI RPF1 i SBC finsih kulör. Bultindelning, 114,3. ET 15. DÄCK >> 265 / 35 / 18 Federal 595 RS-R i bra skick. Inga bud är dumma - läser igenom alla inkomna mail och bud och svarar på dessa. Hör av er med frågor. Mvh Victor Lånad bild.
Lånad bild. [/img]
_________________ Victor Lennman NKM RACING TEAM |
||
|
Hej.
Vill du ge ett riktpris? Funderar på om det kan vara värt att borra om dem till 5*120. 😁 Hur stort är centrumhålet? Måttens för övrigt passar bra! _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||
|
Re:
Hej. Oj, vet inte dom. centrum. Kanske går att Google fram den infon? Suttit precis på en Mitsubishi Evo 8 med en tunn tunn centreringsring. Riktpris 10 000 kr för dessa fälgar inkl däck. Skicka gärna mail /sms för mer info och detaljer. Lättare o skicka info/bilder därigenom. Mvh // Victor 070-543 1831 v.lennman@gmail.com
||
|
|
||
|
||
|
Re:
Det finns. Maila/smsa mig så skickar jag bilder. // Victor 070-543 1831 v.lennman@gmail.com
||
![]() |
SÄLJES
Sålda.
|
1212 besök totalt |