| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Dags för 17" med budget
|
1355 besök totalt |
|
Dags för 17" med budget
Detta är ENDAST ett ställe för tekniska frågor kring din BANRACINGBIL eller (gatregistrerade) BANÅKABIL CLIO SPORT 172 Jag vill ha privvärda fälgar som ser skapliga ut. OZ blir tyvärr lite för dyrt. Men jag har hittat några alternativ. Är det någonting att ha? Rota Titan gillar jag lite extra. Dock vill jag ha runda hjul som inte väger för mycket. Erfarenheter, åsikter? /Mats
_________________ Mats Lind |
|
Team dynamics
http://www.demon-tweeks.co.uk/motors 5600.- för 4st MVH tommy _________________ Tommy Karlsson |
|
Team Dynamics är ju annars väldigt fina fälgar och med jämna mellanrum dyker det ju upp gruppköp här på Rejsa på dem - tidigare har det då varit möjligt att haka på oavsett vilket bult monster man vill ha... Sök på gruppköp så kommer det upp, är BMW Cup killarna som brukar arranger dem.
_________________ Henrik Eriksson Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet! |
|
Jag hade aldrig vågat lita på Rota, även om de verkar ha ryckt upp sig. Volk CE28SL satt jag och planerade att köpa någon gång för länge sedan när jag funderade på en Clio 172 själv: https://www.rayswheels.co.jp/product
Problemet är väl priset och tillgången i Sverige. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
|
Nu får man inte några 17" team dynamics med moms och frakt till sverige för 5000:- Det är önskesiffror. Men det är fortfarande bra, starka och prisvärda fälgar. Vissa av modellerna är dessvärre rätt tunga så det kan vara värt att ha lite koll på.
Helt ärligt så kan jag tycka att Japan racing har mycket bra att välja på annars. För vettiga pengar och snygg design. Känns lite överdrivet att inte våga köra på en billig fälg för att den skulle gå sönder. Flyplan störtar också..
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
|
Problemet med Rota är väl att det finns kopior på dom, svårt att veta över internet om det är Rota eller kopior av dem som har gått sönder. Men allt som sägs på internet är väl sant...
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
![]() |
Skruva banåkabil
Dags för 17" med budget
|
1355 besök totalt |