Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Drifting i Finland på Alstaro - bilder & text
764 besök totalt
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Trådstartare

-----------------
Sveriges första OFFICIELLA DRIFTING TEAM var inbjudna till Alastaro Raceway den 13/6 av arrangören till
www.x-treme.fi

Kolla in deras sida med superkuliga arrangemang med banåka & strippåka & brudar.

http://www.drifting.se
Swedish Drift Team 2004
Conny, Henrik, Kim, kristian, Fredrik, Christer, Micke, Jonas

Image Insert:[br][br][size=1] 64.39 KB[/size=1]

observera - 5 bilar som bränner gummi på bilden.

[br]

[br][size=1] 80.24 KB[/size=1]

Chrille i farten - observera framhjulets styrutslag, han avslutar precis en grymmmt snygg drift - men jag tror inte han visste om det det själv då han hade en skitsnygg tjej i bikinitopp & kortkort i passagerarsätet

Chrille's bil VANN öven priset för bästa "röken" - burnisen - utan motstånd[/b] med mig bakom ratten :P
:lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol:

-----------------
trevligt arrangemang - men väldigt lite folk...

tre TCSáre på plats, Emman, Carhartt & jag.

bara ca 5-600 betalande åskådare.

tre pokaler (SToOORA) till Sverige - Christer's S2000 för bästa burnis & Fredrik för bästa puts på sin drifting Porsche. & Arash's Nissan SKYLINE som vamm People's Choice

massor av drifting & allmänhetens körning & det gick rätt så vild till - men vad jag vet inga direkta skador - förutom min motor som sade upp sitt avtal med min gasfot för denna gången.

många snygga bilar & ett helt gäng med folk/bilar från Åland okså förutom oss svenskar.

ett stort tack till Christer som utan att tveka en sekund (det hade jag gjort) lånade ut sin Honda S2000 (240hk sugis på 2L) till mig att sladda med.

Säger bara H o N D A S 2 0 0 0 - svårkörd bil på tvären - men när man väl lär sig den så är det en ren dröm drift bil.
2-3-4-5 växeln är (ibland) inga problem alls

enligt MÅNGA driftfantaster så är S2000 den absolut svåraste bilen att drift med.

Filmer & bilder inom kort på lämlig server.... någon som har plats ?

MVH/
.........Kristian

Bilder o videos
764 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande