| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 300ZX TT 1990 2+2
|
624 besök totalt |
|
william_lindeberg
Åkersberga Här sen Jul 2017 Inlägg: 1 Ny på att skriva inlägg i forumet Trådstartare
Säljer nu min 300zx TT 2+2 1990 med targatak, perfekt till dem varma sommardagarna! Det som är gjort på bilen är följande: Nismo style fuelrail samt 555cc nismo spridare, kammrems byte för ca 1000mil sen, pro-z chip custom gjort till den här bilen, nya dämpare och eidbach fjädrar, stabstag fram o bak, KN öppet filtersats, Koyo alu kylare, fjärrlås med larm, silicon slangar blåa från kylare och turbos, hks twinspark tändförstärkare med NGK tändstift kallare modell än org,starkare koppling, manuellt ställbart laddtryck från motorutrymmet med rejäl ventil, nytt batteri, 2.5 tums catback, rensade förkattar efter turbos, uppgraderad original oljekylare, special kjolpaketet med breddning bak, USA blinkers och dagsljus fram, luftintag i fronten, 14" bromsskivor fram, nybytta org bak, kommer ej på va de va för bromsbelägg men de va typ ebc redstuff variant, short shift fås med, finns säkert mera som jag glömt skrivit upp. Missa nu inte chansen att bli coolast i stan
Jag har helförsäkring via bilsport mc entusiast försäkring som kostar 3000kr om året Finns Norr om sthlm i Åkersberga. 75.000kr POK Mvh William Lindeberg En kort video på bilen: https://www.facebook.com/filip.grans Byten kan vara av intresse!
_________________ William Oskar Anders Lindeberg |
![]() |
SÄLJES
|
624 besök totalt |