| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 3,2 -1998 SÅLD!!
|
2529 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW m3 3,2 -1998 SÅLD!!
BMW m3 . S50b32 (3,2l) 6vxl låda. Besiktad för nån månad sen. Har efter det inte används. Sista årsmodeller. Bilen är i ett bra bruksskick (ingen original pärla men inget lik) . Servicebok fattas Men motor och växellåda verkar fungera utan den Coils sitter på och skärmkanterna bak är troligtvis utvalsade nångång i tiden för att få plats med fetare däck. Ljus skinninredning (vader) vilket är mkt speciellt i en 4dörrars bil, elhiss,elspeglar,eltaklucka, elstol , Harman kardon stereo. Har delvis vart Omlackad genom åren, men det är inte 5 olika nyanser på bilen, utan det ser bra ut. Dåligt med bilder men är du intresserad och skulle kunna tänka dig att köpa bilen så skickar jag fler kort. Kontakta mig via telefon/sms på 070-2317256 . Är dålig att svara på detta forum så. Har annonserat den på blocket ett tag och orkar inte med folk som bara snackar . Nu kostar bilen 100000:- eller bud över det. Får ja inte 100' så säljs den i delar. Så bud på drivlina/ kaross mottages också
_________________ Björn Edgren |
||
|
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||
|
Fattar inte varför man ska bry sig om vad någon betalt för bilen tidigare?
Om han köpt bilen för 5000kr är det då rimligt att man sen ska sälja för samma summa? 100k är ju billigt för en m3 e36 i dagens läge. _________________ Michael Grönberg |
||
|
Re:
Tack för den!!! Folk begriper ingenting. Om man köpte en m3 e30 för 15 år för 60000:- ska den då alltid kosta 60000:-?? Den här bilen jag har kostar 100' vart hittar ni en m3 av sista årsmodell med stora motorn o 6vxl för under 100'. Säg till isåfall så köper jag allihop Btw så är handpeng lagt på bilen så denna annons kan tas bort. _________________ Björn Edgren |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 3,2 -1998 SÅLD!!
|
2529 besök totalt |