| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Hartge ljuddämpare/slutburkar i rostfritt till BMW M
|
1350 besök totalt |
|
Hartge ljuddämpare/slutburkar i rostfritt till BMW M5 F10 Hela och hyfsat rena, inga bucklor eller skador, monterades av när jag råkade lägga bilen på taket. Info på tillverkarens sida: http://www.hartge.de/e/bmw_auspuff_6 Nypris ca 13 000 kr Mitt pris 5 000 kr //Otto 0739-871111
[/img] _________________ Otto Johansson |
||||
|
Re: SÄLJES: Hartge ljuddämpare/slutburkar i rostfritt till B
Hur är ljudbilden med dessa monterade? _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Låter ungefär som competition pack om jag minns rätt. Klart vassare än original men inte något som är problem att besikta med. _________________ Otto Johansson |
||||
|
Misstänkte det, Hartge brukar ju inte ta ut svängarna direkt...jag har en competition numera så då är det kanske inte värt 5 000 spänn om det inte är mer/bättre ljud..
Edit Ger dom samma ljud som Competition så är det ett klart lyft för en bil med standard system! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1350 besök totalt |