Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3806 besök totalt |
|
||||
Be there or be square
![]() Jag är bokad, ska ju till Gelleråsen 11 juli så det är sista chansen för mig ... Ska flytta i veckan, och nån gång ska jag lyckas byta bromsvätskan oxo ![]() Ses där! ![]() ![]() edit : fick hem min G6 idag .. aj i pannan va tajt den var ![]() ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Jag har lite garagetid inbokat men jag passerar nog hemmet alla dagar på väg ut till garaget. ![]() Ha det soligt! Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Tror du kan bo på Scandic till sommarpris 395 kr inkl. frukostbuffé !! För övrigt skall jag också dit, fick hem min G6:a igår, sitter faktiskt rätt bra tycker jag !! ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
http://www.linkopingsvandrarhem.se är ett ställe du kan kolla på också. _________________ William Ekström |
||||
På www.lass.se finns ett vandrarhem.
_________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||||
Jag tror jag väljer den slöa varianten och tar in på Motell Filbyter.
Enormt svårt att hitta fel och det underlättar när tidsoptimisten ska hinna få tag på en nyckel ca halv två. ![]() 400:- för ett enkelrum är inte direkt dyrt. |
||||
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Idingstad säteri är inte heller illa:
http://www.svif.se/yh.asp?RefID=57 Det kan jag rekommendera, speciellt om man bor i slottsdelen! ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
![]() |
||||
packtejp modell ofärgad går väldigt bra annars ![]() jag ska försöka tvinga nån slipsnisse på jobbet att skriva ut med färglaser och laminera den, annars blir det gråskala power och packtejp ![]() funktion före design? _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Jag kan bara hålla med, trevligt ställe, har bott där flera gånger. ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
3806 besök totalt |