Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9040 totalt) |
Re: Ringen i slutet av juli
Inte omöjligt - våra planer skiftar från dag till dag. Just nu verkar det som om vi kommer vara där 31/7 och 1/8 men inget är bestämt än. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Här kan du se vilka som ska till Ringen.
![]() https://rejsa.nu/ringkalender.asp _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Re: Ringen i slutet av juli
Trevlig resa! ![]() Gjorde en liknande tur förra sommaren. Vi besökte SPA under LG SRW där vi tittade på bl.a. ETCC och FIA GT 24h. Dagen efter for vi vidare till ringen. ![]() Här finns en liten aptitretare på vad som komma skall ![]() http://community.webshots.com/album/ Hoppas förövrigt på att åka ner en sväng igen nu i sommar, siktar på DTM på Nürburgring 1:e aug. / Andreas _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
Det blir körning på ringen samt spa, ska bli riktigt kul! Sen även åka med Johans snabba M3:a på ringen under träningen inför VLN. Sen blir det körning på spa igen några dagar senare samt provkörningar är lite roliga bilar
![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Hej alla glada. Ny här på rejsa o tänkte klämma dit ett par ord
![]() Skall ner till Koblenz mellan 29/7-1/8 och tänkte då passa på att köra ett varv på ringen för första gången...det blir första gången på bana överhuvud taget kom jag på. Hur smart är det att börja med "det gröna helvetet"??? ![]() Lär bli fisåka av rang! _________________ Mr Enochsson |
||||
om du ser Ringen som en kurvig 70-väg och om du bromsar innan skymda kurvor så skall det nog gå bra! Titta också 10 gånger mer i backspegeln än du gör normalt! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Japp. Du har rätt i det. Åker du M Coupén eller? _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
![]() Jag och RS1800 alias Mikael sticker ner och tjuvtränar sön den 18-19Jul ![]() Så om någon ser en Vinröd MB 190e i backspegeln, håll höger och vinka ![]() Bor på Am Tiergarten så om någon vill dela ett par ![]() ![]() Vi ses! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Carl Elwing, Mathias Johansson och jag lär träffa på er eftersom vi också är där då! Min vinröda Golf och Calles mörkgrå bruxpassat kommer att göra nejderna osäkra ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Det stämmer, kommer att köra M Coupe, du också? Kommer för övrigt också att bo på Am Tiergarten, den 21:e juli framåt. Låter som vi kan bli en del. _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Öhhvaa, ska inte NPX med? Den har varit där (minst) en gång innan, i mars 1997 och gick tre varv i rätt makligt tempo på vinterdäck.... ![]() _________________ Pär Hylander |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9040 totalt) |