Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar Gelleråsen on the 22nd of July - Private day | 3330 besök totalt |
Hi guys. Same procedure as last time, a friend has hired Gelleråsen on the 22nd of July, max 30 participants, SEK 1200 per head (a bit more than last time since the event ended up costing him a bit) answers needed ASAP. If you are interested PM me and I will send you the payment details and phone number to contact the man in charge ! You can rely on 2 to 3 hours potential track time with good organisation (safety, flags) and if all goes well Tony Ring will be there as instructor with a Carrera Cup car.
All cars are welcomed, last time he was open to have a separate group for race cars. Too bad for my part I can't participate since I will be away on holidays but I am convinced this will be a lot of fun _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
åååh Gelleråsen som jag gillade så mycket..
Måste tänka till en extra gång först bara, är mycket annat just nu också Allt ska alltid störa rejsingevengemangen kan inte bekymmrerna hålla sig till vinterhalvåret _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Blir nog ett rätt intressant gäng som möts upp. Ett gäng Porkers mellan 70-tal till 04:or. Sedan kommer vad jag känner till en Westfield Seven, ett par TVR Chimaera, en TVR Griffith 500 (minst) och en TVR Cerbera.
Hoppas vi får sol! _________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
Åhh, det är inte min dag idag! Precis när jag skrivit klart ett inlägg slutar internet funka
Försöker igen: Tänkte tjuvträna på Gelleråsen idag med FMCS och rejsa folk med tji fick jag då kopplingen började krångla och slira Blev inte mycket körning fram tills dess och efter att ha stått flaggvakt åkte man hem. Med 90% säkerhet hinner inte kopplingen lagas i tid till denna tillställning, Fast Peugeot kanske har tid att byta koppling på Må eller Tis under dessa semestertider Man får ju hoppas iallafall! Hoppas ni får det så trevligt iallafall! Gelleråsen är kul _________________ Rachid Rachid |
Ska åka och köpa koppling imorgon och få hjälp att byta det på kvällen/natten (beroende på hur långt tid det tar). Om allt funkar kan ni lita på att jag dyker upp torsdag morgon
Hoppas allt går som det ska bara...inte krångla nu _________________ Rachid Rachid |
Inför träffar Gelleråsen on the 22nd of July - Private day | 3330 besök totalt |