| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld ta bort
|
512 besök totalt |
|
Såld ta bort
Rensar ut lite i garaget och har lite e30 grejer som nån kanske kan ha användning för!! M50 i e30 kit bestående av M50b25iv med civinco sa1000 mappat och klart Zf låda 5 växlad Växellådsbalk Anpassad kardan e21 bromsservo Första biten avgassystem Motorn har suttit i en e30 som vi byggde och körde 5papp+ med lite info finns här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Den blev dock stående utomhus alldeles för länge så den redan rätt trötta karossen rostade sönder helt... Motorn var helt fantastiskt och orsakade mer eller mindre aldrig några problem finns dock ett svagt knackande ljud troligtvis vevlager men det var med och oförändrat i flera år.. Eventuellt kan denna motorn bytas ut mot en annan likadan med std styrsystem som jag oxå har ståendes.. Priset då? Svårt men ja sätter 8000:- eller bud Sen finns det även: Bärarmar bak med skivor och ok 1500:- Ventilerade framok med pagidbelägg 1500:- Oz 17" fälgar slitna men runda 1500:- Sen har jag framvagnsbalk, fjäderben, fler framok, fram och baklampor till äldre e30 mm mm hör av er om ni behöver nått Och de mesta har ju som sagt suttit på en bil som stått ute så de ser ju rätt tråkigt ut men allt fungerade som de skulle vid demontering! Passar inte priserna så lägg ett bud! Och snälla ring mig på 0708706236 eller skicka sms så ringer jag upp om intresse finns!! Mvh Emil
_________________ Emil Roos af Hjelmsäter |
![]() |
SÄLJES
Såld ta bort
|
512 besök totalt |