Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
867 besök totalt |
Söker lite gräsrots-spons till kartin-team för SM-tävling
Hej! Jag har en kollega på jobbet vars son kör karting, de har små medel och kör med liten budget. Min kollega Per-Erik Nilsson har jobbat inom motorsport länge innan han började på Scania och är väldigt duktig på motorer. Då han lät sönerna prova kart för något år sedan upptäckte han snabbt att äldsta grabben Emil har bra talang som förare. Per-Erik satsar i princip allt på att sonen ska få köra och de har nu klivit upp i snabbaste klassen och ska få köra första SM-tävlingen 2:e juli! Grabben är 13 år och kommer tävla mot 15-17 åringar! Tävlingen kommer vara TV-sänd. Medlen är som sagt små och Per-Erik räknar med att tävlingshelgen kommer gå på ca 12 000 kr vilket är svettigt på en svensk ingenjörslön om man är ensamstående med två söner. Per-Erik har satt upp lappar på jobbet där han frågar sina kollegor om lite bidrag men jag tänkte att det kanske finns lite rejsianer som är intresserade av att skänka en slant? Det behöver ju inte vara mer än 20 kr om man vill bidra, allt är välkommet! Tyvärr har P-E inte swish, något jag tjatat på honom om. Det finns ett bank-konto på bilden, dit får man gärna föra över en peng. Vill man absolut swisha får man göra det till mitt nr så för jag över pengarna till P-E. Mitt nummer är 0700877962 märk med karting. Hoppas det går bra att göra så här annars får jag ta ovett ![]() Tack! Karl Tyvärr har P-E inte swish, något jag tjatat på honom om. Det finns ett bank-konto på bilden, är det stor efterfrågan på swish skulle vi kunna göra så att man kan swisha till mig så för jag över pengar till Per-Erik men jag måste prata med honom om det först. Hoppas det går bra att göra så här annars får jag ta ovett ![]() Tack! Karl ![]() ![]() _________________ Karl Vestgöte |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
867 besök totalt |