| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Grym Camaro!
|
4924 besök totalt |
|
Japp, den är fet... Dock är det mer showbygge än rejsbygge...
Tidningen popular hot rodding hade en ettårs build up av den där man fick se hur Mark Stielow (byggaren) tänkte och jobbade.. rätt intressant faktiskt, även om den inte byggdes med racing i tankarna
Mark Stielow är för övrigt någon sorts chassie ingenjör på GM och har bla ansvarat för endel av utvecklingen på C5an, har tävlat i one lap of america ett antal ggr (har för mig att han vann sin klass) med mera.. Så han har nog mer koll på läget än vad han visat med denna camaron! Men det, det är den definitivt!!!!
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
Nääää, det är den inte alls!!! Min var mycket snyggare än din!!!
Andreas, Andreas, visst var min snyggare???!?!?!?!
|
||||
|
samma ägare till camaron som Fredrik postade äger även 'ett par' andra bilar... samt att han har en lada som uppställningsplats och därtill ett par rejäla meckgarage!
Han har ännu fler än vad som syns på bilden, detta är bara hans camarosamling (samt någon katt bland hermelinerna) avundsjuk? vem jag?
|
||||
|
|
||||
lada? Vardagsrum menar du väl?
HHar för mig att han det är en GT350 han äger, men jag vågar inte ta gift på det.. |
||||
|
Vi kan fortsätta tråden med en till av Charlie Libbys bilar...
Ngåon som vågar sig på en gissning om vad det är för något?
samma ägare som hade vardagsrummet på bilden ovan...
|
||||
Ford Fairlane.......-66 eller -67 _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Helt rätt! dock svårt att veta vilket (-66 el -67) !? http://www.fairlaneclubofamerica.com http://www.fairlaneclubofamerica.com _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
Fairlane -66 är helt rätt! Du får veckans
|
||||
När jag för en gångs skull kan en "gissa bilen" så är den gömd i en tråd så att man missar den >
Förövrigt så har jag drömt om en PrOTouring Camaro 67-69 sedan ganska länge nu, så grymt snygg kaross. Skvaller: Det står en Camaro -67 (68?) i ett garage här i dom värmländska skogarna som nog kan bli trevlig. Sist jag hörde nått om den så va det nått om ZR-1-motor, turbo och viperlåda
_________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
Låter trevligt _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
Magnus, när ska du fixa en dregglande smileygubbe?? den hade ju passat 'ganska' bra är
|
||||
|
vi fyller på med lite fler rejsiga amerikanare, dock har inte dessa samma ägare som ovan nämnda...
Camaro 71a, rensad inredning, glasfiberdelar etc. Kör Silverstate challenge i 145 mph klassen... (man ska snitta 145 mph på en viss sträcka...)
Charger 70nånting... Mest showbygge, men...
han har en trevlig motor i den
behöver man säga nåt?
Camaro 72a, väldigt modifierade hjulupphängningar etc. Ägaren kör konbana ca 2ggr/månad
Här dök visst Charlie Libby upp igen... Bilen finns även i 'garaget' på bilden tidigare i tråden
Fet!
även denna används till det den byggdes för!
och samma sak med denna!
kioskräcer... men ack så snygg
Vrrrrroooooom!
rejsigt så det förslår! Notera att det är 8 luftfilter också
|
||||
![]() |
Bilder o videos
Grym Camaro!
|
4924 besök totalt |