Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3781 besök totalt |
SÅLD: BMW DTC WTCC e46-kaross
Lägger ut denna kaross eftersom jag saknar tid till den. Inhandlade istället en annan e46-kaross som kräver mindre jobb. Denna kaross köptes av Sten Jarl för ett par månader sedan. Detta är den ursprungliga annonsen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=111947. Karossen har plockats ren och alla defekter/fel dokumenterats. Ingen möjlighet att lägga ut bilder här, kanske inte heller rättvist mot ev köpare. De som är intresserade och vill ha bilder SMS:ar mig på noll-sju-sex-0462526. I korta drag behövs det lite plåtjobb. Buren är helt intakt och det är det viktigaste. Golvet behöver riktas på ett par ställen samt ny sparklåda på höger sida. Allt som jag fick med vid köp följer med, dvs: - BMW motorsport kaross med Cert-bur, - 3 airjacks, - Kolfibergolv på förar- och passagerarsida, - BMW motorsport hängande pedalställ med bromsvåg och bromscylindrar, - BMW motorsport cableloom, batteribox samt strömbrytarpanel, - Kolfibersidooskydd, - Glasfiberfront, dörrar, bagagelucka, - Lexanrutor, - De flesta gjutformar till bilen (saknas gjutformar till dörrar, dessa kan fås genom en tidigare ägare). Pris: 90 000 kr. Finns i Vinslöv. ![]() _________________ Tim Anle |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3781 besök totalt |