Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
502 besök totalt |
KÖPES: Någon som kan göra ringar/bricka
Hej! Behöver någon som kan göra 8st ringar/brickor i stål enligt nedan spec. Jag är gift redan så inget sådant utan dessa ska centrera monteringshålen på mina stötdämpare. ![]() ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
The devil is in the detail ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
[quote="fuling"]Antal decimaler på ett mått har inte ett ski.... med toleranser att göra...........[/r Jag hade stillestånd i hjärnkontoret,gick vilse bland nollorna ![]() Hade det gått bra med alu,typ 7075 hade jag kunnat snida till dom åt dej. _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||||
Re:
Innan mars 2019 behöver jag ha de. Mvh Robin _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
Jag kan nog lösa det innan dess, ska bara kolla mitt fullspäckade schema... ![]() Skicka ett PM med din adress och lite sånt, så ska vi nog kunna ordna detta. _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||||
Re:
du har pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
502 besök totalt |