| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES/BYTES M3 E36 frambromsar bytes mot vanliga
|
1 besök senaste veckan (620 totalt) |
|
Jag har alltså M3 E36 frambromsar i bra skick på min Z3 coupé, men jag vill byta bort dessa mot original(320-328). Eftersom navet med dess infästningar skiljer mellan M3 och övriga vill jag byta hela paketet med navet, hjullager, bromsskivor, bromsok osv. Så om någon vill uppgradera sin 325 eller 328 till nästa säsong, hör av er! EDIT Det frågas om skick vilket jag ju inte nämnt. Nu var inte 20W LED på 50cm håll så smickrande för bromsarna, men jag bedömer skicket till 4 av 5. Oken är lackerade, inte av mig, vet inte om det är färg på dem original eller om någon tidigare ägare gjort det. Skivan har en liten kant men i övrigt i bra skick. Min tanke är alltså att lossa de tre skruvarna mot stötdämparen, samt undre kulleden och styrstaget. Det som då är löst är det jag vill sälja/byta, förutom bromsslangarna och pinnskruvarna som håller fälgarna...
_________________ Peter Sternersson |
|
Hallå Peter!
Jag tror jag har allt du behöver från min Z3 2.8 -00. Bromsok med okhållare. Skivor och belägg (dock lite osäker på status) Nav med hjullager Bilen hade rullat drygt 9000 mil när det togs av. Har dock redan uppdaterat bromsarna så jag har egentligen ingen användning för dina M3 delar - borde du kunna sälja för en vettig slant. //Martin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
|
Hej
Har kompletta nav m skivor till e36 320 Finns i BÅSTAD Har jobb i Markaryd inom det snaraste
_________________ Peter Norrman BMW Cup - samordnare Volvo FL7 racebuss Bmw E46 323 cab E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB E30 BMW Cup #27 Såld E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB |
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (620 totalt) |