| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Såld (raderas)
|
2 besök senaste veckan (993 totalt) |
|
Säljer ett kit som var tänkt att monteras i min super 7 med Honda s2000 F20C motor men nu har planerna ändrats och detta säljs. Baskittet med Supercharger, magnetfilter, oljekylare, oljetank, slangar och kopplingar är komplett (ingår även olja). Till detta följer det med ett kit från TTS Performance för montera detta på F20C motorn, vad som ingår är det som syns på bilderna, jag har bla. behållt remhjulet till veven på motorn som sitter i min bil nu så kittet måste kompletteras lite med bla det. Är det så att man vill ha intercooler samt rör som passar för s2000 så har jag en kontakt som har det liggandes. Bara superchargerrkitet kostar nytt ca 30' och ett komplett kitt till Honda från TTS Performance kostar en bit över 50' så jag hade tänkt mig 17' eller bud för allt på bilderna.
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
|
Montera på en Honda eller annan motor
Säker priset så att det svider rejält. Nu 10000:-, nypris 30 för kompressorn och runt 50' för hela kitet.... F20c motorn lämnade 325 hk på hjulen med 0,7 bars laddtryck. _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (993 totalt) |