| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Toyota MR2 SW20 originalskick -95
|
568 besök totalt |
|
En fin Toyota MR2 SW20 importerad från Tyskland 2006 och har endast haft en ägare innan mig i Sverige. Bilen är i fint originalskick och rostfri och har endast gått 12000mil. Lampor bak och stolar är inte original men original finns och följer med vid köp. Köpte bilen 2016 och har gjort följande på bilen: -Nytt batteri -Nya skivor och belägg fram samt renoverade bromsok. -Stålomspunna slangar runtom installerade -Nytt fullflödes 2,5" avgassystem med ny lambda sond och katalysator. Ny servad med nytt oljefilter, bytt motorolja, kylvätska samt bromsolja. Har vinterhjul till bilen som ingår då jag hade den ett år upp till Åre á la James Bond med egenkonstruerad skidhållare till bilen, se bild. Jag har tyvärr varken tid eller plats för bilen längre därför jag säljer annars är det en väldigt rolig bil som med största sannolikhet bara kommer öka i värde framöver, bra investering med andra ord. Bilen är idag avställd och måste besiktigas men sist jag besiktigade den 2017-08-29 gick den igenom utan problem. Vid snabb affär som den står idag: 25000kr Besiktigad och inreggad: 35000kr
_________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
|
_________________ Erik Bodin -My God -My Country -My Detomaso Pantera (not necessarily in that order =) www.bodinecc.com |
![]() |
SÄLJES
|
568 besök totalt |