| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Link G4+ Fury Motorstyrning
|
252 besök totalt |
|
Ny Link G4+ Fury motorstyrning. Tiden räcker inte till, därav avyttrar jag denna motorstyrning. Boxen är helt ny i original förpackning Nypris: 16 875:- Ser helst att det hämtas hos mig, annars är det förskott som gäller. Mitt Pris: 13500:- BVSA. Liten spec: On-board digital wide band lambda control for one LSU4.9 sensor E-throttle Variable camshaft control for up to four camshafts. Closed loop idle control Closed loop boost control Knock control with support for up to 2 sensors Trigger scope Full data logging with up to 25 parameters and 32 Mbit of memory Motorsport features such as anti-lag and launch control Link G4+ Fury har följande in och utgångar: 8 `Peak and Hold `Injector Drives 6 Ignition Drives 10 Auxiliary Outputs (Fan, Boost control, idle speed control, etc.) 9 User-configurable Analog Inputs (MAP, TPS, wide-band O2, oil pressure, boost adjust knob, etc.) 4 User-configurable Temperature Inputs 2 dedicated trigger inputs 10 User-configurable Digital Inputs (or 8 if using CAN bus 2) 2 knock sensor inputs with knock control fully enabled as standard 2 Independent CAN buses Carl Harrysson Götene 070---58669O9 _________________ Carl Harrysson Bmw 325 E30 BMW 328 E36 |
![]() |
SÄLJES
|
252 besök totalt |