| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SR23VET
|
315 besök totalt |
|
Hej! Hittar värkligen ingen motivation att hitta på nått med min motor jag har ståendes sen jag sålde S15 driftbil😔 Kanske sveriges ballaste SR puffra? pallar inte dra hela specen men i stora drag strokad till 2,3l omfodrad med VET topp (nissans v-tech för den som inte gjort läxan) helt nybyggd startad men aldrig mappad, setuppen med turbon som sitter är specad till 600hjulhästar (motorn är god för mkt mer) även specad för att varvas 10k rpm (youtube it 🥰😍) Det är värkligen extra allt nerlagt på denna motor. lådan är en ganska nygenomgången gforce gsr 4växlad dogbox 2skivlig sachs koppling Ipriset ingår allt jag har liggandes tex dubbla setrab IC, dubbla setrab oljekylare, dubbla settab servo kylare, (reserv kylarna är nya i kartong) maxxecu med extra allt, onepice cromollykardan, nismodiff, kylare med mishimoto elfläktar, 3,5tumms rostfritt system med dubbla race kattar, soppa pumpar, komplett soppa system så när på huvudtank, elsystem mm mm har säkert drivaxlar och skit liggandes oxå slänger man med en 10k till kan en rostfri rullande Datsun blubird -81 ingå oxå. Är inte intresserad av att sälja nått löst! seriös spekulant hör av sig på mail thompa@projectz.se, kan även svara på div frågor här oxå. scrollar man lite på min insta: thompasweden så finns det massvis med bilder från bygget av motor mm Pris:170 000:- det är inte hugget i sten och byten av tex C63 AMG (w204) grejer eller exlusivare klocka eller liknande kan vara av intresse
_________________ Thomas Pettersson |
![]() |
SÄLJES
|
315 besök totalt |