| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD !!! BMW M2 2017, Remus Wolf + M-Performance
|
1310 besök totalt |
|
Söker du en entusiast äga och pedantskött BMW M2, med mycket trevlig utrustning, då kan min bil vara av intresse, Jag är enda användare av bilen (jag beställde denna dec 2016, och fick den levererad juni 2017. Har bara används under soliga dagar (mellan körningar alltid förvarad i eget varmgarage). Rekondad 2019w21 Manuell låda Utöver standard utrustning, så har den: - Remus Wolf (kommer inom kort att demonteras, och säljas inom kort (=kan säljas separat), om inte bilen säljs innan, med detta system Navigation Professional (inte navigation som var avgörande för detta tillval, det var den avsevärt bättre skärmen, som avgjorde det). DAB Harman/Kardon Elektriskt svankstöd Carbon spoiler M-performance Svarta grillningar M-performance Svarta skärmvingar M-performance Carbon backspegelkåpor. Bilen är INTE och har ALDRIG varit ommappad Färg grå och 1106 mil (2019-07-22) En bil i nyskick, ägd av pedant och som aldrig sett smuts. Endast ett fåtal mil i väta. Ej vinterkörd Ej bankörd Inga byten Affär görs upp på bank (Handelsbanken), för bådas trygghet. Pris: 450k
_________________ Kjell-Åke Gustavsson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1310 besök totalt |