Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
324 besök totalt |
KÖPES: Släpvagn / Biltransportsläp / Skotersläp *KÖPT*
Är på jakt efter en släpvagn för att kunna dra min Westfield. Släpet skall helst inte vara en biltransport utan gärna något med hel botten så jag kan använda det hemmavid till andra saker. Skotersläp eller släp med integrerade hjul går väldigt bra med. Minimibehov: -Lastbredd 175cm eller bredare (bilen är ~168-170) -Lastvikt 650kg (så jag kan ha med lite saker i bilen) Så kraven är inte så stora, därav skall prislappen inte vara för stor heller ![]() Men alla släp av intresse om kraven ovan är uppfyllda, även icke-besiktigade eller släp med lite jobb. PM eller telefon, 0766-498444 _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||
Hur bråttom har du? Jag har ett nybesiktigat 1300kg (900+kg i lastvikt) kapellsläp som jag drar min sjua på till SPVM tävlingar och MSCC's klubbmästerskap. Har fungerat klanderfritt i 10 år för mig. Inte ett vackert släp på något sätt, men helgalvat och allt fungerar. Nya m+s c-däck. Bilen står skyddad från väder, vind och nyfikna. Finns en hylla för fyra extra däck och annat som man behöver med sig. Fästöglor och ramper finns för lastning och surrning av en sjua. Få förstår att man får plats med en bil i släpet, så mindre risk att någon klåfingrig tar släpet när man parkerat. Planerar att använda det årets säsong ut sedan kommer det att säljas.
|
||||||||
Re:
Inte alls bråttom egentligen, skickar dig ett PM!
![]()
Tack, ska kolla!
Tack, svarat! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
324 besök totalt |