| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cosworth 24v motor+gearbox- RESERVERET
|
1062 besök totalt |
|
Da jeg har ændret min plan for mit Sonett projekt så sælger jeg nu min motor/gearkasse, det er en Cosworth 24v 2,9 v6 (BOB) fra en Scorpio der til er der en adapterplade (kobt i G.B cnc skåret) så den bolter sammen med en RX8 5 trins gearkasse (samme splines som orig. Ford kobling), der folger også svinghjul og starter med fra en manuel gear, ny vandpumpe plus en ekstra motor uden tilbehor. Jeg har kobt motorene af en dragracer som havde dem i reserve så de har ikke kort i 10-15år, de har stået på varmt lager og de drejer fint rundt, jeg har puttet lidt olie ned i cylindre. Gearkasse (RX8) kobt i Tyskland har kort ca 150t. Ved at Skogen racing har tunet sådan en motor kun med nye topbolte til +500 whp med turbo. Ligger i Horsholm ca 15km fra Helsingor. Pris samlet 15000 skr- Evt. bytte med en Nissan rb25det med gearkasse da jeg har en gammel Skyline R33 uden motor stående
Turbo folger ikke med. _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Skyline R33 GTST e46 Cabrio E36 Cabrio |
|
Man får:
1 komplet motor 1 long block svinghjul+starter Adapterplade lavet af "RX8 gearbox adapters" RX8 gearkasse som passer i splines til orig. Ford v6 kobling Ville passe godt i en Capri-Sierra-Taunus eller anden gammel Ford. BVSA
RESERVERET Til grænsen er åben igen. _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Skyline R33 GTST e46 Cabrio E36 Cabrio |
![]() |
SÄLJES
|
1062 besök totalt |