Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1667 besök totalt |
Speeding stängt?
Någon som vet om Speeding inte har öppet? Jag la en beställning för typ 2 veckor sedan som de inte har levererat och de svarar inte på mail eller telefon?? ![]() Jag vill ju ha grejorna ![]() //R _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||
Jag fick mail svar i onsdags kl. 17.30 på en fråga jag ställt.
Dock skrev han att han inte var på plats just då så han kunde inte mäta det jag frågade om. Prova ring igen eller kanske skicka meddelande via Facebook? EDIT: läser på Facebook att dom söker personal till kundtjänst/butik/lager så antar dom har lite fullt upp nu. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Re:
provar FB också får vi se... //R _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||
Jag har handlar en hel del av dom sista tiden och alltid fått förstklassig support och leverans
![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Re:
Alltid haft bra service innan men denna gången tappade de bollen.... I slutänden löste det sig dock /R ![]() _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1667 besök totalt |