| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ford 2,0 zetec inkl allt
|
452 besök totalt |
|
Hej Jag har en maskin som går hur fint som helst. Vore kanon att stoppa i typ en seven eller annat litet lätt projekt man håller på med! Motorn sitter i bil som ingår. Enda felen på bilen är en kass spindelled, pulserande broms på ett hjul, lite hög co halt på förhöjd tomgång och att kopplingen är lamellen ganska slut på. Men den går att köra utan problem och står på nästan nya vinterdäck. Motorn har gått ca 20k mil Bilen är ifrån 99/00 och har regnr RRR450 Jag tänker mig 3k för alltihopa Så passa på att köpa en fin maskin till ditt projekt och kör hem den om du vill. Mvh Andreas Gottfridsson
_________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||
|
Re:
Tack jag har inte så bra koll på dessa bilar och maskiner. Är en 99 iallafall _________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||
![]() |
SÄLJES
|
452 besök totalt |