Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
534 besök totalt |
2020-10-2/4 SSK och SPVM på Kinnekulle
Sista racet för i år. Träning och kval gick på torrt men till racen blev det blött. Det var ett riktigt höstväder med blåst och regn. Roadsport A körde ihop med Modsport 3, min A-bil har effektövertag mot modsport bilarna men jag har gatgodkända däck vilket inte modsportbilarna behöver. ![]() ![]() Körde för första gången på Kumho V700 supersoft och var lite spänd på hur de skulle uppföra sig. Film från race 1 Roadsport A/Modsport 3 Tyvärr ville inte mikrofonen vara med denna gång. ![]() _________________ Henric månsson SPVM Roadsport A Westfield SEIW 1.9 -98 |
||
Re: 2020-10-2/4 SSK och SPVM på Kinnekulle
Jojo, jag kollade när ni körde, fint dansande i regnet! Andreas ekvall pratade om sin nyligen bromsade ginetta med 114 hjulhästar, tror man ju inte på.. Underhållande! SSK gör det klanderfritt alltså, all heder. Bra mat, bra flow i schemat och städat o påfyllt muggpapper på toaletterna! Det klarar inte alla arrangörer! _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Det var lite glatt i det blöta
![]() ![]() ![]() ![]() Håller med att det sköttes bra av SSK ![]() ![]() _________________ Henric månsson SPVM Roadsport A Westfield SEIW 1.9 -98 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
534 besök totalt |